You're too far away...


Idag är det din dag, älskade älskade.
Solen har lyst hela dagen, den har lyst för dig.
Det var en riktig fjälldag, sådana dagar som du värderade högt.
Sådana där dagar du bara ville sitta på en is, men pimpelspöet nervevat i vattnet i väntan på ett ryck.
Ditt tålamod som räckte långt längre än oss andras.
Det är din dag idag älskade älskade.
Hela dagen.
Men jag får inte chansen att krama om dig och önska dig grattis.
Du är på en annan sida och tittar ner på oss andra som saknar dig utöver allting annat. 
Jag vet att du ler, att du känner hur jag saknar dig, och vet att jag önskar dig grattis på din dag. 
Du ser allt, är med i allt och stärker mig genom allt. 
Min egen ängel, grattis på födelsedagen!
Hoppas du har en fin dag i himlen och att solen lyser så där härligt skönt även på dig. 
Älskade älskade...
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Idag kan tårarna verkligen inte sluta rinna! :'( men en fin dag fick hon - även idag! Älskade älskade.. Hon är med oss, nu & för alltid.

2011-02-09 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0