Tid att andas.

Tiden flyger förbi, och imorgon kommer vi in i mars-månad. Hur sjukt är inte det.
Hinner verkligen inte med! Men det är ändå skönt på något sätt, för utan att man riktigt hinner tänka så kommer våren och sommaren vara här och det är slut på kyla och alla varma kläder som man måste bunkra upp sig i.
Underbart!

Dom följade 3 veckorna kommer att vara relativt lugna, och jag kommer att ha chansen att andas ut, efter 6 veckor av intensiva och långa dagar. Kommer nog inte ligga hemma på soffan och pilla navel, men bara känslan av att få göra saker i sin egen takt och för sin egen skull. Den känslan har jag inte känt på läänge.

Så därför slår vi på stort med IKEA imorgon! Jag, Carro och Sofia. En roadtrip, som jag har längtat! Inte för att jag ska ha så mycket egentligen, men bara att få åka iväg en sväng och bara mysa på. Ska bli jättehärligt!!

Dagen idag kommer att innebära en stadssväng. Länge sedan jag var i stan, "bara för att jag själv vill". Ledighet är härligt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0