PROUD!

Sitter och funderar hur man är skapt egentligen.
Hur man kan stå inför situationer som man aldrig tror man ska klara av att gå igenom,
det är som att all kunskap som finns bakom pannbenet är som bortblåst.
En sekund längre än en evighet, sedan är man igång. Allt kommer av sig själv, allt ordnar sig.
40 sekunder senare är man klar. Allt som man trodde skulle gå käpprätt ordnade sig.

Jag är stoltare än någonsin, för jag trodde aldrig att jag skulle våga.
Jag växer av vetskapen att jag klarar av saker under press, oavsett om det är tentor, svåra beslut eller nervositet som stiger över öronen. Jag klarar det, bara jag ger mig den på det.

Det är en underbar känsla, och det som jag var med om idag kommer jag bära med mig länge!
Jag var där, jag såg, jag försökte och jag gick ut därifrån stoltare och gladare än någonsin!

PUSS PÅ LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0