Hands up in the air, like you dont care.

En sak är säker, och det är att Emelie Jonsson inte tycker om sega dagar.
Usch för dom!
Känns inte som att vi gjort något av värde alls idag. Har mest känts som om vi har varit i vägen och som att ingen riktigt har tid för oss. Inte riktigt så jag hade föreställt mig praktiken.
En ledare som säger att vi blir lediga, då han inte har något att visa, med tanke på att vi varit lediga timmarna före också, för att dom ledarna inte visste med vad som skulle sägas, och en som inte hade tid för oss. Det känns inge kul. Det är inte det som ger mig arbetslivserfarenhet.
Men jag tror helt säkert att det kommer att bli bättre. Helst när vi kommer på Iksu Spa, ett lite mindre ställe, förhoppningsvis mer personligt och lite varmare i kläderna så vi kan ta ännu mer eget initiativ. Men jag tycker redan nu att vi tar mycket egna beslut och att vi ändå gör det bästa av tiden. Tur att jag har Evelina säger jag bara, annars hade verkligen dagarna maaaaskat fram.

Idag har vi även varit med på pilates och yoga, det var minst sagt... intressant :P Skulle inte vilja se synen av mig själv i positioner som solhälsningen, nedåtstående hund och krigare. Haha.
Kom fram till att jag är nog mer gjord för mer fartfyllda gruppträningspass, det ska hända lite, vara peppande musik och en taggande träningsledare!

Hemma väntade iallafall ett paket på mig, så det gjorde dagen bättre. Massa produkter som vi beställt från Dermanord - Maria Åkerman.

Mina, Sofias, Carros och Evelinas produkter från Dermanord - Maria Åkerman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0