En ledig dag.

Åh, känslan att vakna upp och veta att man är ledig. Den känslan är obetalbar!
Med tanke på hur okaxig jag kände mig igår när jag skulle stiga upp, då huvudet skrek av värk!
Men idag känns det betydligt bättre och dagen har alldeles nyss börjat ta vid.
På schemat står;
-småfix vid datorn
-knäckkokning
-Emma-besök och mysfika
-åka till hörnefors för att hämta julgransgrejer
-klä julgranen och dricka glögg
En lugn dag, men ändå inte helt oplanerad, precis vad jag behöver! :)
Är även ledig imorgon, men sedan drar det igång!
Då jobbar jag lördag till nästkommande fredag. Så min nästa lediga dag blir julafton.
Det känns lite skrämmande, för jag vet att tiden kommer att gå så fort sen är dagen D bara här! Tiden går så fruktansvärt fort!
Men samtidigt ska det bli roligt att få jobba just den här perioden, kan tänka mig att det inte kommer att vara många lugna stunder på jobbet, och ju närmare jul vi kommer, desto mer stressade blir folket. Men jag har min roll bakom kassan, det kommer att vara full huggning, men det är inte jag som behöver springa runt i butiken och sedan köa. Jag har mitt! :)
Dessutom trivs jag så otroligt bra på mitt jobb, så det är roligt att bara få komma dit! Arbetsmiljön, arbetskompisarna och chefen, jag kunde inte ha fått det bättre! :)
Älskade lille tomte-nisse, vad du gör mig glad i kroppen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0