Hard work, work.

Hej och håå..
Mäkta less efter 9 lååånga arbetsdagar på Nolia.
Har sålt souvas i mängder och stekoset har blivit inpregnerat i näsan.
Men nu är det färdigjobbat för i år, vilket känns gryyymt skönt!

Nu ska jag ut och söka ett "riktigt" jobb. Åker runt med CV imorgon har jag tänkt.
Har mina ideér om vart jag ska fara, och jag kan ju tycka att något ställe skulle kunna tänka sig att anställa mig.

På morgonen har jag försökt städa till lite här hemma. Nu i veckan är det visningar på huset så då gäller det att det hålla rent och snyggt. Känns så konstigt att okända människor ska gå runt här hemma, bland våra saker, i våra rum. Men det blir nog bra, ska mest bli spännande att se vilka människor som flyttar hit efter oss.
Tänk... det är inte många veckor kvar tills vi blir stadsbor nu. Jag och Mathias på Böleäng, och mamma, pappa, frida och david på OPG ;)

Förändringarnas tid är här!

Kommentarer
Postat av: Arianne

Försökte hålla utkik efter dig under alla mina 4 dagar på Nolia men såg inte skymten av dig. Vad mysigt att ni har hittat ett ställe! :) Hur stor är lägenheten? :) När är det dags att flytta in?

2011-08-15 @ 23:04:09
URL: http://tralllle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0