Home again.

Hemma igen eften en helt underbar vecka i fjällen, som som alla andra år går alldeles för fort. Man hinner just så pass bli varm i kläderna innan det är dags att lasta på skotrarna på släpvagnen och bege sig hemåt igen. Det är tråkigt då något som man så länge ser fram emot, tar slut så fort, men samtidigt så njöt jag av vaje minut och kunde inte ha haft en bättre vecka tillsammans med min älskade familj, släkt och pojkvän!

Varje morgon fick vi mysbesök av min lilla favoritkille, iförd pyjamas och luktande så där underbart bebis-aktigt. (Just när jag skrev det där, började det lukta Hugo här, säkert bara en inbillning i min egen näsa, men det finns nog inget så mysigt som bebis-lukten!) 
Helt fantastiskt!

Mesta av tiden spenderades ute, vädret var dock inte med oss alltjämt, men vi försökte vara ute så mycket vi kunde. Det blev en del skoterkörning, pimpelfiske, korvgrillning och mängder av mys och skratt! Underbart!

Som sagt, jag njöt av varje minut, och jag börjar snart nedräkningen inför nästa år, men först har jag tänkt att ha en underbar och varm sommar =)

Tack alla för en fantastisk vecka! <3

Kommentarer
Postat av: johannis

tack själv "lillhytter"! :-)

2011-04-12 @ 18:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0