Långpromenad.

Dagen har spenderats med finaste Matilda.
Det började med att vi hjälpte hennes kusin att få in sina kattungar till vetrinären för vaccination. Eftersom kusinen har en liten bebis på 5månader ville hon ha hjälp att bara få allting ur bilen och in till vetrinären. Mysmys! =)
Efter det tog vi oss en lång och härlig promenad längs Röbäcksslätten. Samtalsämnena var många och vi stannade även av för att mata några hästar längs vägen. Hur mysigt som helst!
Och verkligen jättekul att få träffa henne igen, det var alldeles för länge sedan sist.

Pratade om hur kluven jag kan känna mig ibland.
Med skola i Övik, boende i Hörnefors, vänner i Umeå och pojkvän i Åkullsjön.
Det är inte alltid jag känner så, men ibland och då känner jag verkligen hur jag bara längtar tills jag får ordning på allting.
Tills jag går ut skolan, skaffa mig ett fast jobb, lägenhet i stan och bara nära till allting.
Det blir en vacker dag, men jag tror ändå att vägen dit kommer gå ganska snabbt.
Den brukar ju som vara det.

Nu blir det att åka iväg och titta på lillebrors match,
och sedan pluggning resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0