Here comes the sun, little darling!

Idag är en dag som verkligen går i lyckans tecken!
En dag då allting känns ljust och lätt!
En känsla som vi så länge väntat på!

Johanna och Andrés lillpyre har kommit till världen!
Alldeles för tidigt, men så söt att man bara vill äta upp honom!
Det finns nog inga ord i världen som kan beskriva hur otroligt stolt jag är över min kusin!
Helt ofattbart!
Jag känner mig som en moster och jag kan knappt vänta tills jag får åka upp och träffa dem båda.
Lillprinsen som har kommit! <3

Han är såå välkommen!
Efter allt vi har gått igenom, så är han precis vad vi behöver!
Och jag vet att hon där uppe sitter och tittar ner på oss och är stolt över dig, Johanna!


JAG ÄLSKAR DIG!!!!


Kommentarer
Postat av: kussen nr.1 ;)

å jag diiiiiiig!!! mer än du kan tro! :]

2010-10-19 @ 18:25:44
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0