Jag hittas bakom högar av papper.

Dagen består av pluggning, det går inte att skjuta upp längre.
Tentan är på måndag, och den tänker jag fixa. Och dessutom har jag som mål att inte plugga i helgen heller, så då är det bara att ta tag i det.
Så nu sitter jag här med nudelskålen framför mig och papper och böcker som täcker hela bordet. Känner mig som en riktig student! I mjukiskläder och håret slarvigt uppsatt i hopp om att ingen kommer och knackar på dörren.
Musik i bakgrunden, som på något sätt gör mig mer fokuserad.

Allting är igenomläst, så nu är det bara att gå igenom det en gång till och skriva av en massa anteckningar. Fortfarande ett bra tag kvar som sagt till tentan, så jättestressad är jag inte. Än.

Hade iallafall tänkt att unna mig att få vara ledig ikväll, då det blir att åka in till stan och träffa Emma. En fika någonstans, låta timmarna flyga iväg i surrning och bara njuta av hennes sällskap. Det blir en perfekt kväll! =)

Nu ska jag återgå. Ikväll ska jag ha ett gott samvete att slita mig.


Jag och min finaste i Lycksele i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0