Valborg och allt annat.

Är hemkommen efter en helt underbar helg hos Mathias.
Jag vet inte vad det är, men jag tror att kombinationen av lugnet i "skogen" och Mathias får mig verkligen att ladda om batterierna. Precis det jag behövde efter torsdagens tenta.
Som förövrigt ändå kändes bra, bättre än jag trodde att det skulle kännas.
Det värsta jag kan göra nu är att börja kolla upp de rätta svaren, lika bra att vara ovetandes fram till resultatet kommer. Hur som helst har jag lagt det bakom mig för en stund nu.

På fredagen väntade valborg. En dag som kändes att gå väldigt fort. På kvällen grillades det hos Nicke och Linnea och vi drack gott till. Mycket av det goda... men jag hade jätteroligt!
Mådde förvånansvärt bra på lördagmorgonen, men "bakismat" intogs ändå. Det hörde till tyckte vi! =)

40-årsmiddag på kvällen för Rickard, Mathias systers sambo =) God mat och allmänt trevligt. Efter det bar det hem och sågs på film. "All about Steve"... en film med Sandra Bullock, och jag var mer än en gång rädd för den kvinnan. Hon spelar en stalkande, allvetande tjej. Och allmänt jättekonstig :P Men filmen var ändå bra på något sätt!

Idag har vi varit på garaget hela dagen, fixat och donat på Valianten som vi dessutom startade upp innan vi skulle åka hem. Ljudet... OH MY! Rysningar i hela kroppen och jag kan knappt bärga mig inför den stundande sommaren!

Ikväll ska det städas, packas upp och sedan slötitta på teve. Imorgon är jag ledig, och det bär av till stan med mamma. Men först... en lååångpromenad, välbehövligt! =)

Tack alla för en super helg, framför allt, TACK ÄLSKLING FÖR ATT DU FINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0