Monday.

Dagen har varit bra!
Började med en skön morgonpromenad med mamma, varje stunds motion är behövlig.
Om lite mer än en vecka är det dags för blodomloppet, och hur detta ska gå vet vi inte än.
Men det blir kul! =)

Jag och mamma åkte in till stan, och på vägen dit ringer Mathias och säger att han har ärenden till stan. Älskar spontana och oplanerade stunder att få träffa honom, det blir ett väldans pirr i magen =) <3

Träffade Maria och Johanna på eftermiddagen också. Johannas mage växer, och jag blir såå lycklig i kroppen. Tanken på att vi kommer att ha en bebbe bland oss till jul känns underbart mysigt. Jag kommer vara barnvakt så ofta jag kan, bara att fråga på! =)

Ikväll gav jag mig ut på en springtur, och jag orkade mer än jag trodde. Kände att jag kom in i "andra andningen" som folk har berättat om, och det var så skönt! Det bådar gott inför blodomloppet ändå kanske!

Imorgon ska jag åka ner själv till Övik för att jobba med grupparbeten, det känns bra att få det bortgjort, men det kommer att kännas konstigt att åka själv!

Nu är det inte länge kvar tills sängläge, så tar vi nya tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: kussen!

hihi, klart du ska vara barnvakt!! :) bara och ringa och låna lill-skrutten när du vill! ;D PUSS!

2010-05-12 @ 07:55:57
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0