VILL INTE!

Jag får panik,
och går fullständigt sönder inuti!
Det smyger sig på och klumpen i magen har växt sig större och större,
snart går det inte!

Jag får panik över att veta att imorgon är det dags.
Time to say goodbye.......
Imorgon ska jag stå intill din kista med tårarna rullandes nerför mina kinder.
Du kommer att vara med mig och du kommer att se mig ledsen.
Du kommer att se oss gråta över att du inte längre är med oss.

Jag får panik över att ta farväl.
Imorgon blir det så definitivt.
Vi möts igen, snart, men jag vill träffa dig nu!

Som min mamma sa idag;
jag tror aldrig vi gråtit så mycket som vi gjort under det senaste halvåret.
Det gör så ont, hur mycket ska man behöva ta?

Jag går sönder.....
Och jag vet att imorgon kommer det göra ännu ondare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0