A walk in the sun

Har för en liten stund sedan kommit in efter en promenad i solen.
Det var otroligt länge sedan jag var ute och gick, och nu bara njöt jag.
Solen sken och fåglarna sjöng. Våren är på väg, jag känner det i hela kroppen!

Gårdagen gick förhållandevis bra. Det gjorde ondare än jag någonsin kunnat ana, 
och tårarna ville aldrig ta slut.
Men det var en otroligt vacker begravning och det kändes som ett fint avslut.
Hela dagen umgicks vi hela släkten och tog stöd av varandra, och vi kunde även skratta tillsammans.
Vilket är otroligt viktigt, hon vill att vi ska leva vidare!
Kroppen känns 100kg lättare idag och snart vet jag att vi har en plats där vi kan hälsa på henne.

Livet måste på något sätt fortsätta och på vägen har jag med mig henne i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vill bara försäkra dig om att lättare dagar kommer komma. Allt kommer gå upp och ner såhär i början, men som du säger blir allt så mycket lättare när man har någonstans att hälsa på henne. Sedan mina morföräldrar gick bort och jag mår som sämst brukar jag fara dit och bara vara, för det är vad jag hade gjort om de varit vid liv. Sedan finns de med oss och det måste jag tro, att de väntar på oss. En dag kommer vi ses allihop igen, på en mycket vackrare plats!



Sköt om dig vännen! Kram

2010-03-08 @ 21:07:30
URL: http://ericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0