6dagar

Det går otroligt segt mellan uppdateringarna, nästan skamligt.
Antingen vet jag inte vad jag ska skriva, eller så har jag helt enkelt inte tid.

Nog om det.
Är just hemkommen efter en underbar helg hos Mathias. Solen har lyst hela helgen och det har verkligen varit skönt att vara ute. Så vi passade på att busa med Dogge - Doggelicious, som han nu heter enligt mig - en hel del. Det fina vädret påminner mig ständigt att det inte är länge kvar tills det bär av till fjällen. 6 dagar närmare bestämt. Det ska verkligen blir såå härligt!

I veckan blir det tentaplugg, kalas x2, ny kurs börjar på torsdag, och SEN ska jag packa och göra allt klart inför kommande vecka. Men var sak har sin tid, och jag måste verkligen försöka sätta mig ner nu och plugga.
Jag har haft det så himla bra nu i helgen, eller egentligen, att vara ledig i 2 veckor är inte helt fel - så det är nästan så att jag är skyldig skolan att plugga. Haha.

Så får det bli.
Och jag har ett pirr i magen, som inte infunnit sig på läänge!
Det har både den ena och andra orsaken (L)

Kommentarer
Postat av: kussemurra

2010-03-22 @ 23:18:49
URL: http://norm'a
Postat av: kussemurran

ojsan... men jag vill veta om 'pirret'.. ;D vad är det frågan om?! ;p

2010-03-22 @ 23:19:14
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar:

Ja, det första pirret har du gjort dig skyldig till! Du förstår inte hur lycklig en "lillasyster" kan vara =) =) =) <3

Och det andra pirret är att jag är ganska olagligt förälskad, men så får det vara =)

2010-03-23 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0