Midsommar i Mallis

Det är helt sjukt vad tiden går fort.
Nu är det inte många dagar kvar till midsommar, och med vädret som varit under den senaste tiden känns det ännu längre bort. Idag är det sol, och det gör mig lite gladare!
Midsommar kommer som vanligt spenderas i Maltträsk, Mallis ;), med en massa underbara människor!
Sola, bada, spela brännboll, äta god mat och bara busa på är väl det vi mest kommer att göra. Det ska iallafall bli hur kul som helst, och dessutom får jag chansen att ta igen massa förlorad tid med Hanna, som äntligen har kommit hem efter 10 månader i USA =)

Men det känns som midsommarfirandet börjar redan idag, då jag och Mathias ska åka till hans stuga utanför Lycksele. Spontan och härlig tripp dit blir det, och det ska bli jättekul! =)

Men nu väntar jag bara på ännu mer värme, så att man verkligen känner att sommaren är här. Jag vill ha en riktig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0