Det vimmlar av prinsessor.

Gårkvällen spenderades med bästaste Emma och vi hade bestämt oss för att åka och kolla på årets prinsar och prinsessor som skulle gå längs röda mattan in på balen i Umeå.

Tänk att det är ett år sedan jag gick där.
Ringde upp Linus från Arboga. Tillfixning hos mormor av Marielle, sedan fotografering vid vattnet med Emma och Tony. Vi drack champange och åt jordgubbar. Allt min mamma sa: Bara du inte spiller Emelie!
Sedan bar det av i den blå faran med Albin som chaufför, jag minns att jag var såå pirrig och förväntansfull. Gången längs röda mattan gick hur bra som helst, och jag verkligen njöt. Snacka om att det är en kväll man känner så fin, som en prinsessa :)
Kvällen var oförglömlig, god mat, massa människor som man inte träffat på ett tag och en natt jag aldrig önskade ta slut.
Min bal får helt klart 10p av 10 möjliga! =)

Igår var det dags för den yngra generationen, 91orna. Alla var så fina och såg så glada ut! Förväntansfulla, med allas blickar på sig, och helt ovetandes vilken underbar kväll dom står inför.

Åh, jag vill spola tillbaka tiden och känna känslan igen. Det är nästan så jag önskar jag kunde bli bjuden på bal och galor lite oftare ;)


Min fina Sara på röda mattan, tillsammans med pojkvännen Henrik.
Hoppas din kväll blev lika bra som min gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0