Piteå Havsbad

Oj oj, long time no see!
Såg just att jag inte uppdaterat på 3 veckor.
Tråkigt, men samtidigt vet jag inte om det hänt så där jättemycket.

Maltträsk var kanon, efter det väntade Wheels som inte kunde blivit bättre och nu är helgens tävling i Piteå överstökad. Sitter just nu på Piteå Havsbad med 4 bussar som bildat en innergård, hur mysigt som helst!

Som sagt, tävling i Piteå i helgen, och jag var så taggad. Hade till och med blivit intervjuad för VK inför tävlingen också, riktigt roligt!
Efter första rundan på fredagmorgonen visade det sig att jag hade kört av struten till växellådan så då fick min mattsvarta skönhet stå till lördageftermiddag då den var lagad och regnet hade slutat falla. Fick två rundor och slutade kvalfemma.
På söndag var det eliminering och i första rundan rödlyktade jag med -0.005, alltså 5 tusendelar. Riktigt jobbigt, när det är så lite.
Körde iallafall personbästa i både tid och hastighet, 12.02 sek och 182km/h.
Så i helgens tävling i Skellefteå har jag tänkt att satsa på en hög 11 =) Hade varit riktigt skoj! :D

Som sagt nu är vi på Piteå havsbad och ska stanna här tills på torsdag då det bär av till Skellefteå.
Snart ska vi gå iväg för att många av oss ska köra gokart, jag avstår. Jag är fotograf istället ;D
Sen ska vi försöka ge oss på ett bad också, det ska bara bli varmare först. Här har det regnat hela morgonen!

Saknar redan min andra halva som har åkt hem för att jobba <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0