Evigt pendlande.

Kollade just över schemat på den kommande kursen som börjar i slutet av augusti och kommer att pågå till början av november, det är många dagar vi ska ner.
De enda lediga dagarna är i princip helger och dagar för att plugga till hemtentor osv.
Det är jag inte van vid, och jag tror att det kommer att bli mycket påfrestande att åka dessa mil varje dag.
Men har man gett sig in i leken, får man leken tåla, säger man väl?
2 terminer kvar och sen är vi klara, vilket känns grymt skönt.

Men tankarna är många över hur man ska göra, ett tag blev jag riktigt sugen på att skaffa en lägenhet där nere, bara för att ha närmare till skolan då vi ändå ska gå varje dag.
En lägenhet med bra hyra som man kan bo i under veckorna hade inte varit helt fel, får tänka mer på det, och höra med kontakter :P
Dessutom kan jag inte låna mamma och pappas bil om det är så att vi ska pendla under hela veckan, dom måste ju ha bilen här hemma. Så blir det inte lägenhet i Övik så måste det nog bli en billig bil istället.

Hm, inte lätt att vara pendlande student alla gånger.
Får tänka tills det börjar ryka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0