Addicted

Det är roligt egentligen, hur beroende man kan vara av någon.
Ibland blir jag faktiskt lite rädd för mig själv ;P
M. åkte igår, och det blev jättetomt på en gång, riktigt jobbigt.
Nu är det färdigtlängtat tyckte jag, så nu är han snart påväg hit igen.
Först skulle han komma på lördagen, sedan fredagen. Sen blev det tal om torsdag.
Och nu, vad är det för dag nu? Jo, onsdag.
Kalla mig knäpp, men jag skyller på att jag är förälskad ;)
Jag säger som min mamma säger "Ni har kommit upp i en ålder nu, när man vill vara med varandra"
Jo tack, jag känner det! ;D


Love of my life

Idag har jag iallafall varit jätteduktig och pluggat. Jättemycket har jag fått gjort.
Känner mig riktigt stolt över mig själv, trodde inte att jag skulle få så mycket gjort som jag fått idag.
Det är långt ifrån färdigt, men jag är närmare kunskap nu än tidigare.
Jag måste bara lära mig att kunna fokusera.

Tidigare har jag varit jätteduktig i skolan. Med bra betyg, bra kontakt med lärare och jag har varit väldigt ambitiös!
Redan när jag började på universitetet kände jag att jag behövde sänka kraven på mig själv för att kunna klara av det, man behöver faktiskt inte prestera bästa möjliga varje gång. Huvudsaken är ju att man klarar av det man tar sig an.
Att jag sedan tappat all motivation och framförhållning skyller jag på allting som har hänt de senaste månaderna. Jag är inte mer än människa, och det går inte att vara på topp efter allt jag gått igenom. Det har verkligen varit den värsta hösten i HELA mitt liv, det är något som jag inte unnar min värsta fiende!
Så skolan har hamnat i bakkant, jag har inte kunnat fokuserat....

Förhoppningsvis hittar jag tillbaka nu när vi går mot rätt årstid. Jag vill inte ha mörker och kyla, tacka vet jag att gå runt i kjol och linne, solen värmer och solglasögonen är på. Då trivs jag som bäst! Vi går mot den tiden nu, varje dag blir en dag närmare!


När sommaren är som bäst

Kommentarer
Postat av: Hanna

Emelie, jag saknar dig!! Det har varit en väldigt sorglig höst men vi tar igen det till sommaren 2010, den ska helt enkelt blir bäst!

2010-01-06 @ 23:51:34
URL: http://heyyhanna.blogg.se/
Postat av: Marielle

Ser fram emot att träffa dig på lördag!! :)

2010-01-07 @ 10:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0