2010

Gott nytt år everyone! =)
Själv spenderade jag mina sista timmar på året i skogen,
tillsammans med världens bästa pojke! Och hans vänner och familj.
Det var mysigt, men dagen efter var inte fullt lika taggad.

Lina och Linus åkte hem i onsdags, inte kuligt alls!
Det är mina favoriter, och sen ska dom bå så fruktansvärt långt bort.
Inte okej.
Dom tog med sig Frida ner till Arboga för att hon skulle få chansen till en bra avslutning på året,
vilket jag har fått för mig att hon fick efter telefonsamtal.

Hittills har inte mycket hänt undert det nya året.
Men ett nytt år betyder nya möjligheter och det är bara fantasin som sätter gränser! =)

Ikväll har jag dessutom visat Mathias en massa bilder från fjällen,
och någonting så fruktansvärt vad taggad jag blev.
Finns det någon tid på året som jag mår så bra på, då är det i fjällen.
Med den friska luften, människorna, skrattet och en massa skoterkörning!
Ja tack för den tiden nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0