Torsdag

Det närmar sig inför vårt kommande gympapass som ska bli den examinerande uppgiften för den här kursen.
Idag hade vi handledning, och Anna, läraren, tyckte att vårt program såg jättebra ut.
Det är alltid kul att få positiv feedback för något man gör, och självklart finns det en hel del som vi måste slipa på. Men grunderna är bra!
Jag är inte särskilt nervös inför gympapasset, men som sagt, det är ju ett par dagar kvar, så jag hinner kanske bygga på min nervositet.
Men samtidigt, vad tjänar det till att vara nervös? Då kanske jag istället glömmer allt och gör bort mig totalt.

Därför ska jag öva och öva, och därefter göra mitt bästa.
Så det så.

Nu på eftermiddagen har jag och mamma myst på i stan,
och ikväll blir det ännu mer gympaträning och sedan soffläge.
Det får jag unna mig, och jag hade tänkt att knäppa på Vinterspelen i Åre,
som jag tycker är ett roligt program. Bra initiativ Kanal5 ;)

Nu vill jag bara ha helg.
Som förövrigt kommer att innehålla mys med Matilda,
och sedan ännu mer gympaträning.
Det är bara att bita ihop nu sista biten, och sedan se fram emot en veckas ledighet efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0