Tomorrow

Imorgon är det dags,
domedagen är här.
Jag, Sofia och Carro ska avsluta den här kursen, med ett examinerande gympapass på 45 minuter.
Jag är fortfarande inte så nervös, men jag kanske blir.
Ikväll har jag plågat min älskade syster lite i hallen.
Jag körde igenom mina 5 låtar som jag ska hålla i, Frida och delvis mamma stod som deltagare.
Det var jättekul att visa upp för dem vad vi har kommit på, och jag fick bra feedback.
Skönt att öva med någon utomstående, och få agera riktig ledare.
Håll tummar och tår för att det går bra för oss imorgon.
 
Efter examinationen är vi skollediga en vecka framåt. Nästa onsdag börjar nästa kurs, då vi ska jobba med kundpsykologi och stresshantering.
Det ska faktiskt (!) blir skönt att sätta sig i skolbänken igen. Lyssna och skriva, inte fysiskt arbeta vid varje skolpass. Det tar mer än man tror. Men samtidigt har det varit jätteskönt att träna så mycket som vi gjort den senaste månaden!
Men om jag känner mig så mycket mer tränad nu än då... nja.. Kanske lite bättre kondition. Men inget märkbart ;)

Min ledighet ska jag spendera på en bra sätt. På torsdag blir det förhoppningsvis en fika på stan med Emma, sedan åker jag till Åkullsjön. Inga större planeringar, men det ska bli en vecka av njutning!

Jag kan fortfarande inte förstå, och jag vet inte om jag någonsin kommer kunna göra det heller.
Så fort jag tänker på det, klumpar det sig i halsen.
Det gör så ont när jag intalar mig själv att jag aldrig mer kommer att få delta i alla dina tokigheter.
Sånt här händer inte!
Du är/var en kvinna med ett hjärta av guld, och jag kommer förevigt att älska dig! Jag tänker bära med mig dig i mitt hjärta i varje steg av mitt liv.
Jag känner dina och Fridas händer i mina, och den närheten tänker jag alltid bära med mig.
Det stärker mig att veta att ni är med mig, ni finns i mig.
Jag vet att vi en dag kommer att ses igen. Det kommer att dröja många år för oss, men det blir bara som en dag för er. Vi kommer att ses i Nangijala, och där kommer solen alltid lysa.
Vi kommer att ha varandra igen!

Alis Volat Propriis - Hon flyger med egna vingar


Kommentarer
Postat av: jagijag

jag ska berätta! :) det känns bara som då vi har setts så har vi haft så mycket annat, viktigare att prata om. men jag hörde att du pratat med helena om det, och jag håller med dig om att han är en fin(!!) kille! :) min puppy - utan tvekan :)

2010-02-17 @ 16:03:03
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0