Åkullsjön

Sitter i skrivande stund uppe på Mathias rum i Åkullsjön.
Han är ute och försöker få ihop sin bil, som inte alltid vill vara på hans sida.
Tacka vet jag bilar som bara är att starta, sedan funkar dom.
Det är sådana bilar jag ska ha i framtiden, utan krångel.
Drömma går ju! ;D

Det som är skönt här, är att man bara kan tänka på ingenting.
Det är rätt så kravlöst, och man kan bara vara.
Veckans kommande projekt i skolan, är inget jag orkar oroa mig för nu.
Allting löser sig.

I eftermiddag ska vi åka vi åka på 60års kalas hos hans morbror.
Det blir spännande att träffa ytterligare delar av släkten.
Jag får lägga på ett leende och försöka ge ett bra intryck av mig själv,
haha.

Satt just och kikade runt lite på Hannas blogg, och inser att det nu inte alls är länge kvar tills hon kommer hem.
Hon tar med sig sommaren och allting kommer bli så där underbart skönt igen.
Det är på sommaren jag verkligen lever. Solglasögonen är på, inte en massa kläder packade på varandra för att slippa frysa, utan bara ett par korta shorts och ett linne. Åh, vad jag längtar. Både efter sommaren och efter Hanna =)

Trots lugnet här, kommer paniken ibland ikapp mig.
Jag kan komma på mig själv med att bli alldelens stirrig, och hjärtat börjar slå hårdare.
Det är jätteotäckt, men med tanke på vad jag går igenom, och kommer fortsätta gå igenom så är det bara att låta hjärtat fortsätta slå hårda och snabba slag. This is just the beginning of the pain......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0