9 februari

Idag är det den 9 februari.
För ett år sedan fick jag ett helmysigt mail från min familj då jag var i Afrika.
Jag blev då meddelad att jag hade fått en liten kusin.
Lilla Matias, som då idag fyller ett år.
Min älskade lilla prins!
Ikväll blir det kalas och mys på Trollstigen.



Men den 9 februari skulle Matias inte då rå om ensam,
han skulle ju faktiskt dela den tillsammans med vår älskade Kerstin.
Tänk om vi visste då, det vi vet nu.... Att ett år senare så skulle hon inte längre vandra här på jorden tillsammans med oss. Tänk vad livet förändras...




Idag är det din födelsedag Kerstin, och ljuset intill dig har fått brinna hela dagen.
Att se dig sitta där i snön gör mig varm.
Du finns med oss hela tiden.
Hoppas du har det bra där uppe i himlen, och att du tittar ner på oss och ser att vi tänker på dig!
Ingenting är sig likt längre!


Kommentarer
Postat av: j

tårarna rinner och det gör så ont. så fin bild! en av sakerna hon älskade mest.. våran underbara älskade favorit!

2010-02-09 @ 23:07:37
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0