Proud.

Med en stor kopp te och en bit kladdkaka känner jag att jag kan sitta här i soffan en stund och bara njuta.
Jag kan lägga upp fötterna på bordet och bara vila blicken på teven en stund.
Så känner jag mig just nu!
Det arbeten som jag jobbat med sedan jag kom hem från USA för att komma ikapp lämnades in imorse. Det ena på 4 sidor och det andra på 11.
Än vet jag inte om dem blir godkända, men bara känslan av att få lämna i från mig det till läraren var så grymt skönt. Nu vet jag att jag inte kan göra nåt mer med det där, nu är det upp till läraren att gilla det!
Igårmorse ställdes klockan på 05.30, och 05.27 vaknade jag av mig själv och kände att det var dags att ta tag i dagen.
Satt i flera timmar och bara skrev och skrev. Vid 11 hade jag 5 färdigskrivna sidor, vilket kändes grymt bra, och jag kunde med samvete åka ner till Övik för att massera 2 kunder, varav en av dem var handledning inför vår massagelärare. Han tyckte att det såg bra ut, och än en gång kunde jag känna mig stolt över mig själv.
Efter det var det bara att sätta av i bilen hem för middag, och efter det satt jag till 00.00 i natt då jag skönt kunde klicka ner arbetet - och jag var klar! Många timmar på en dag, men jag vet av mig själv att när jag inte har har många timmar kvar att spela på och det måste göras för att kunna bli klart - då gör jag det, utan sammanbrott.

Jag är stolt nu, men jag vet att ännu är det inte klart. Tentan ska skrivas på tisdag och inte förens efter det kan jag andas ut. Däremot fick jag veta idag att momentet som kommer efter detta kommer att innebära ett arbete på 25 sidor om affärsutveckling. Någon måste ju skämta? Så duktiga som vi är, och det tar ALDRIG slut!
Men jag kan inte oroa mig för den delen än, måste klarar denna först! Har inte tänkt att skriva omtenta 8 januari -en lördag. Det går ju bara inte :P

Som sagt, kladdkaka och te nu, me like!
Resten av kvällen kommer att bestå av pluggning, imorgonförmiddag blir det pluggning och sedan på eftermiddagen blir det 2 massager SEN tar jag bilen till min älskade och har bara tänkt att njuta av helgen i hans närvaro!


Kommentarer
Postat av: johanna

PUSS på dig!! <3

2010-12-04 @ 00:04:06
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0