Oh my...

Hur ska detta gå egentligen!
Just nu känns det som att grinig, är det enda känsloläget jag kan ha.
Om en vecka har jag gjort bort tentan och det känns grymt skönt.
Men fram till dess... det finns nog ingen som inser hur mycket min hjärna måste ta in.
Allting känns bara så oövergripligt, det blir så mycket.
Ämnet, Mat och hälsa, är superintressant och jag kunde mycket sedan innan, och har lärt mig mycket under dessa veckor.
Men allting vi ska kunna till tentan, hjälp!
Formler för hur man räknar ut saker hit och dit, som inte får blandas ihop. Och vilka näringsämnen som är bra för vissa saker, och vad som händer om vi får i oss för lite. Och ALLT annat.
Min syster skulle sagt yadi, yadi, yadi. På ett sätt som bara hon kan!

Suck. Men snart är det helg, skolan slutar om drygt 35 min, sen bär det av hemåt.
Visst kvällen kommer att bestå av plugg, men helgen är iallafall här.

Som sagt, jag känner mig grinig. Men jag vet att allting blir så himla mycket bättre efter nästa torsdag. Då får jag lägga det bakom mig. Och se fram emot en härlig valborgsmässoafton som kommer att spenderas i Bygdsiljum =)

Bara att tagga till, yeey. ;p
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag tror nog att du behöver se över din studieteknik gumman. :) Jag vet att det är lätt att spara mycket till sista stund, men om du skulle försöka se dina studier som heltidsstudier och planera in minst 2 dagar i veckan då du pluggar så tror jag att du skulle slippa den här tidspressen över att allt känns så "mycket".. KRAM

2010-04-23 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0