Längtan efter värme

Att komma in i gängorna igen efter en skön fjällresa var lättare än jag trodde.
Första föreläsningen är avklarad, och den bestod av alkohol.
Nu efter lunchen blir det föreläsning om protein.
Bara 1,5 timme, så det ska nog gå undan.

Ikväll blir det en sväng till Sörmjöle för att umgås med Matilda innan hon åker iväg till Spanien i en månad.
Jag är inte ett dugg avundsjuk, nejnej....
Jag går bara och väntar på att någon ska säga att det bär av till ett varmare land, varför inte i slutet på maj?
Det hade gått MYCKET bra =)

Sommaren kommer minst sagt vara behövlig, och redan nu är det extremt efterlängtad.
Jag längtar till kjol och linne, grillmiddagar, sol och bad och se fräknarna komma i takt med att huden möter solljus.
Fjällen blev bara ett försmak på solen och visst, ett par fräknar har satt sig på min näsa. Dock blåste det en del under veckan, och självklart (!) kommer det bästa vädret den dagen man ska åka hem.
Men jag deppar inte, våren är på väg och det är helt klart min grej =)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman! Om jag hade en liten slant över så skulle jag bjuda hele familjen en vecka till Kreta i Maj. Oh vad underbart härligt det skulle kännas. Det är bara att fortsätta att spela Bingolotto på Söndagarna,så kanske jag vinner en resa eller lite pengar till en resa. Men vi har ju iallafall en härlig sommar framför oss med dragracing,mycket sol och goda grillmiddagar iden ljumma sommar värmen. De du gumman,"jajjemän". Älskar dig/Kram Mammi

2010-04-07 @ 14:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0