Lång dag, men jag är glad!

Idag är det en trött Emelie som försöker knappa så gott hon kan på tangenterna. Att jag är trött och slut är nog bara förnamnet.
Men dagen har bestått av en massa trevligheter så jag får faktiskt skylla mig själv att jag är tom på ork.
Dagen började med ett 2,5 timmes besök hos frisören, och jag blev riktigt nöjd. Dock är jag ovan att vara ljus igen, men det tar nog bara ett par dagar innan jag har vant mig. Det brukar vara så.

Efter klipperiet anslöt jag mig tillsammans med Emma, Erica och Sofia och tillsammans traskade vi iväg på Sandys där vi avnöjt varsin jättegod sallad.
Jag konstaterade snabbt att jag missat något som inte ätit där tidigare. Fräscha sallader som görs direkt för just mig, och bra pris också. Att dela denna med goda vänner gjorde min lunch perfekt!

Efter lite mat i magen strosade vi runt på stan och åkte även upp på Ersboda för att kolla in den nya skoaffären Skohuset. Helt klart godkänt betyg, och jag tror att jag skulle kunna hitta flera par skor där. Allting är bara en fråga om pengar ^^
Emma och Erica åkte hem, medan jag och Sofia stannade kvar på stan ett par timmar.

Dagen i helhet har varit helt perfekt, men nu längtar jag bara efter att få lite mat i magen och sedan bara ta det lugnt resten av kvällen. Att se Sveriges värsta bilförare är ett måste, och nedräkningen har pågått sedan förra avsnittet avslutades. Det är bara så kul, och så fruktansvärt tragiskt. Jag skrattar på andras bekostnad, det får man faktiskt göra ibland. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0