Ingen omtenta =)

ÄNTLIGEN har vi fått igen tentaresultatet på en tenta som vi skrev för snart 5 veckor sedan.
Eftersom vi snart har en ny tenta har vi sagt länge nu att det vore skönt att få reda på resultatet, så att man antingen kan lägga det bakom sig, eller börja plugga ytterligare till en omtenta.
Idag kom svaret. Ingen omtenta för min del! JA!
Jag var verkligen inte nöjd då jag klev ut ur tentasalen, så därför har jag inte vetat vad jag ska vänta mig.
Men nu känns det iallafall grymt bra att veta att mina svar räckte till.

Idag har jag pluggat mest hela dagen, och det har gått förvånansvärt bra!
Så ikväll blir det belöning med vinmys med flickorna och sedan kommer helgen att spenderas med Mathias! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0