Withfield

Withfield.. Älskade Medåker. Mitt ute i skogen, mitt i ingenstans.
Men, jag trivs! Så otroligt bra.

Nu sitter jag och mina syskon, ja, Lina är en av dem, och ser på Idol-repriser.
Och om en stund ska vi gå ut och fota lite. Det blir mys.
Har varit inne hela dagen, även stora delar av igår.
Så lite friskluft skadar inte.

Igår var det party längre ut i skogen. Och då menar jag att utsikten från huset innebär flera kilometer av åkrar.
Men jag hade kul, och mår ändå relativt bra idag.
Kände inte så många, bara ett par kompisar till Linus som jag träffat på dragracingtävlingar.
Dessutom var hillbilly-flickorna där. Jonna och Mindie från Skåne, plus Jonnas pojkvän Micke.
Jag säger bara - tur att dem var där! Då hade jag iallafall någon att prata med, dansa med och skratta med. För det gjorde jag, jag hade jättekul med Larssonsystrarna =)
En incident dock som hände var att Mindies mobiltelefon blev stulen. Helt otroligt.
Varför kan vissa människor inte hålla händerna i styr och låta bli andras saker.
Tyckte så synd om henne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0