Try me!

Jag kan inte koncentrera mig på tentan, därför blir det tidsfördriv på annat sätt ;)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där?
Det ligger tyvärr ingen bok i rummet och min fot har somnat ;)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkanten
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Christine
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Runt 19?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Vattenkokaren i köket som snart erbjuder mig en kopp te
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick från bilen
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Facebook (a)
8. Vad har du på dig?
Mjukiskläder, det är som gjort för plugg. Men Emelie vägrar.
9. Drömde du något inatt? I så fall -vad?
Drömmer ofta, men inget i natt tror jag.
10. När skrattade du senast?
Idag, flera gånger!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, klocka, och en piltavla
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte som jag kan påminna mig om.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Jag slipper tentan ^^
14. Vilken var den senaste film du såg?
Flickan som lekte med elden
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En grym bil!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag är väldigt öppen som person, därför vet nog de flesta väldigt mycket om mig ;D
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Att orättvisor inte skulle få existera. (Fröken Sverige nästa? ;))
18. Tycker du om att dansa?
Ohja!
19. George Bush?
Ingen kommentar.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
flicka: Tindra, Isabella
pojke: Benjamin, Leo
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Det skulle jag absolut vilja, nära och kära skulle gärna få flytta med!
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Ängeln återvänder" Haha
24. Vilken svordom använder du mest?
Svär aldrig
25. Äger du en iPod?
Nix.
26. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Mamma kommer in och väcker mig när jag ber henne att göra det =)
27. Hur många resväskor äger du?
En stor citrongul
28. Använder du flip-floppar?
Jappjapp
29. Var köper du dina matvaror ifrån?
Handlar inte så ofta själv. Heller Ica en Coop.
30. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Älskar att fotografera, men att få mig att ställa upp på en bild är inte svårt!
31. Vilken var den senaste filmen du såg?
Flickan som lekte med elden, fortfarande.
32. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Gärna med en väninna, om man kallar det så fint
33.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En skinnjacka ;)
34. Har någon någonsin kallat dig lat?
Har väl hänt
35. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nejnej
36. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Linda Bengtzing tror jag
37. Vilken är världens bästa artist just nu?
Svårt att säga!
38. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Det tror jag inte.
39. När var senast någon stötte på dig?
Haha,
40. Vad åt du till middag senast?
Müsli och mjölk
41. Använder du huvtröjor?
Händer väl =9
42. Kan du vissla?
Ja, men gör det inte så ofta
43. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
44. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Katapulten på GrönaLund
45. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det förekommer säkert, men låt dom!
46. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0930
47. Tittade du på tecknat när du var liten?
Väldigt ofta! Krambjörnarna spelades ofta upp hemma hos oss =)
48. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Det ligger i Umeå, och där finns det ett par stora
49. Hur många syskon har du?
2, lillasyster och lillebror, som jag älskar mer än allt!
50. Är du blyg inför det motsatta könet?
Jag skulle nog se mig själv som ganska framåt!
51. Vilken film kan du alla replikerna till?
Vi hade iallafall tur med vädret kan jag nog det mesta ur
52. Äger du några popband t-shirts?
Dont think so.
53. När flög du senast?
2 dagar sedan, från sthlm till umeå
54. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4
55. Läser du för skojs skull?
Om tiden finns
56. Pratar du några andra språk?
Engelska kan jag rätt bra
57. Diskar du din egen disk?
Nej, men hjälper mamma om hon behöver det
58. Har du gråtit offentligt?
Många gånger
59. Har du en stationär dator eller en laptop?
Sitter vid en laptop nu iallafall
60. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, har aldrig varit rädd för att ta mig för nya saker
61. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Tatureringen är på g, måste bara bestämma klart motivet
62. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om dom känner för det :P
63. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nix
64. Vad har du för väder?
Kallt
65. Har du en blogg?
Joru,
66. Gillar du att flyga?
Loving it!
67. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är positiv och drivande
68. När sov du senast på golvet?
I söndags
69. Gillar du din boende-situation?
Vill inte bo i Hörnefors..
70. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej, jag var ängel, men dom skulle bara veta ;)
71. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
19, om en månad, imorgon
72. Tror du på liv på andra planeter?
Det finns säkert!
73. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Kommer faktiskt inte ihåg.
74. Vad var det senaste du åt?
Mandlar ;)
75. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Ser ingen större skillnad faktiskt
76. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Kanske.. men det lutar nog mot ett nej :P
77. Tycker du om att krama folk?
Kramar är underbart.
78. Skulle du säga att du är trendig?
Ibland kanske.
75. Äger du en digitalkamera?
Japp, men använder pappas
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Samantha ur Sex and the city, blandning mellan Britney Spears och Cameron Diaz och nyligen någon brud från Kyle WY
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ibland. Skulle man inte prata om ngt viktigt kanske jag inte behöver bryta ihop ;)
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Twilight nu senast
79. Tycker du att du är attraktiv?
Det är svårt att svara på
80. Vad är du allergisk mot?
Inget, och det känns bra!
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Oftast inte
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Mamma och pappa funderade på Oskar.
83. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Marielle, Lina, Hanna och Frida. Bara att sätta igång ;)


Kommentarer
Postat av: Marielle

okej darling, jag sätter igång. :)

2009-10-01 @ 10:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0