Medåker

Nu mina vänner,
nu är det inte länge kvar innan planet lyfter från Umeå och för mig och mina syskon till huvudstaden.
Där hämtas vi upp av Wallbergs-barnen och 4 underbara dagar väntar.
Vi åkte ner exakt samma dag förra året, och det var fantastiskt.
En bonus detta år är att lillebroren David följer med. Så hela syskonskaran tar sitt pick och pack och lämnar Norrland för en stund.


Bilden är tagen för 3 år sedan, vid min och Fridas första vistelse i Medåker.
Intill huset finns vägskylten Bejby, som jag tycker är ofantligt charmig =)

Dagen idag då?
Vi har suttit hela dagen och lyssnat på redovisningar av alla grupparbeten.
Efter ett par timmar försvann koncentrationen en del,
men jag måste säga att det är kul att höra om olika spa-hotell och spa-anläggningar i Sverige.
Vem vet, något av dem kan komma att bli min framtida arbetsplats =)

Efter redovisningarna fick vi våra hemtentor. Det känns långt i från kul,
men frågorna har diskuterats vid flera tillfällen tidigare, så nu gäller det bara att få ned dem i flytande text med reflektioner.
Det får bli något som jag tar tag i till veckan.
Nu ska jag ner till södern och bara njuta av ledigheten.
Så det så! =)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är så duktig som börjat plugga. :) Jag är stolt över dig! ha ett par riktigt härliga dagar nu och hälsa Linus från oss! PUSS

2009-09-25 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0