Lördagkväll

Sitter här med mamma i köket. Hon läser tidningen och jag uppdaterar mig på nätet. Intressant? Javisst!
Är jättemätt i skrivande stund efter en underbart god grillmiddag.
Dagen har spenderats i en Ford, min balbil, med underbara människor. Jag, mamma, Albin och Henrik bildade ett lag när årets skogscruising skulle gå av stapeln. Att vi inte var så duktig på alla frågor är inget vi behöver sticka under stolen med. Men vi gjorde vårat bästa och framför allt hade jag riktigt roligt!

Gårkvällen blev lyckad om jag får säga mitt. Visst, inte som planerad men samtidigt bra. Härligt folk, gott vin, Våghals, och framför allt kände jag mig så lycklig i kroppen. Jag hoppas livstagget jag känner ska fortsätta, jag njuter av varenda sekund.



Ångra aldrig det som en gång gjorde dig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack min vän för dina fina ord om att man inte ska ångra det som en gång gjorde en lycklig...

2009-09-20 @ 23:05:47
Postat av: Marielle

Vad söt du är på fotot vännen! PUSS OCH KRAM!

2009-09-21 @ 09:54:44
Postat av: Katja

Vad fin du är Emelie :)

2009-09-22 @ 16:31:50
URL: http://molinklave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0