From Platina to Mjukis

Igår var det ett impulsivtbeslut, men samtidigt genomtänkt, att färga till mitt hår lite. Efter att ha varit blond i över ett år, och den sista veckan ordentligt platinablond så kände jag att det var dags för en liten förändring. 
Och så fick det bli.
 
Före och efter.
Det blev inte Hillary Duff-caramell look. Men jag är nöjd!

Dessutom!!
När vi var och handlade hårfärg sprang jag på ett par skor - helt i min smak. Med en klack jag aldrig tidigare haft, och en modell som jag funderat på länge. 399:- och jag kände att dem var värd vart enda öre. Jag och min mor är inte riktigt som alla andra, vi har svårt att köpa varan som står ytterst och finns det bara en vara kvar så har vi svårt att tro att det inte är något fel på den. Så var det med denna stövel. Bara en 38 stod kvar, och en liten-liten skada syntes överst på skaftet. Knappt märkbart om jag får säga mitt, men hur som helst nämnde jag det för killen i kassan. Ett litet reducerat pris kan man alltid flirta till sig. Killen i fråga ringer då bak på lagret och förklarar
- Det står en tjej här som ska köpa en damstövel i svart. Det är den enda storleken i modellen kvar, och det är ett hål i lädret på framsidan.
Okej, det här med hål är kanske att överdriva tänkte jag, mer som ett skrapmärke. Sedan frågar han mig om det går bra ifall jag får dem för halva priset. (!)
Jatack! Tänkte jag, som hur som helst hade tänkt att köpa dem. Även om jag skulle köpa dem för fullt pris, 10% bättre pris eller så. Men halva priset! Det gjorde min dag ;D


Choose your shoes, i have chosen mine!

Kommentarer
Postat av: johannaa

grymt snygga skor bruden ;) och för det priset.. hoho, klockrent!



btw, du ser ut som jag i hååååret nu :D hihi :)

2009-09-21 @ 20:34:59
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: stanley

Lika snygga , båda två.

2009-09-24 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0