22,

Grattis på födelsedagen, återigen, Albin!



Japp, idag är det 22 september och vad innebär det?
Jo:
- Att vi kör 16mil i onödan, tur&retur till Övik. Kommer dit för att göra något som vi kunde gjort hemma och inser att ingen lärare är närvarande. Bra planerat Stefan, att skicka ut ett mail 00.25 inatt.
- Att det bara är 2 dagar kvar tills vi lämnar Umeå för Arboga i 4dagar. Ja tack på den! Äntligen! Wallbergarna är saknade!
- Att Marielle fyller år imorgon. Älskade, älskade moster! Födelsedagen innebär också att alla får ses, och att ses med släkten är något som jag tycker mycket om. Helst i Bergsboda! <3
- Och, att det är Albins födelsedag. Familjen åkte dit ikväll och uppvaktade. Av mig fick han 2tshirtar som jag tycker var hans stil, sen vad han tycker är en annan sak. Det roliga var ju också att både hans mamma och jag hade kollat på samma tröja, fast i olika städer. Han är kanske trots allt inte så svår att handla kläder till, när en viss stil infinner sig i hans garderob. ;)
- I samband med Albins födelsedag, och fikat på Lunda, kände jag en sak. HANNA ÄR SAKNAD! Älskade hjärtegumman som är i USA i 10 måndader. Lite mer än en måndad är redan avklarad, men vid varje tillfälle hon inte är med så saknas hon. Så är det bara! Du ska veta att du är min ängel!
- Dessutom! Idag fick jag träffa min älskade-Emma. Efter att inte ha setts sen studenten spenderade vi 3timmar på ett cafe i stan. Tiden flög iväg och vi hann gå igenom det mesta som hänt sen sist. Emma är helt klart en favorit i mina ögon, som alltid får mig på gott humör. Därför bestämde jag när vi skildes åt att det inte ska dröja lika lång tid till nästa gång. Gumman, vill verkligen hålla kontakten med dig!

Så kan man sammanfatta denna dag. Imorgon väntar en ny, och då är jag ledig. Ska förbereda lite inför redovisningen på torsdag. Sen ska jag umgås med mamma. Uträtta lite underverk också tror jag.
Puss.

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember til I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye



Kommentarer
Postat av: Marielle

Du är sååå välkommen ikväll vännen. Tårta och mys! I can´t wait! :)

2009-09-23 @ 11:48:36
Postat av: johanna

joo jag vet.. jag har den redan, men insåg att det var fel ändå ;P inte som jag trott :P

2009-09-23 @ 23:01:19
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0