Nytt försök

Det är snart en vecka sedan mitt liv totalt vändes upp och ner.
Det som inte fick hända, har hänt..
Älskade dumma lilla prinsessan,
det är fortfarande för tidigt att ta itu med allting.
Hjärnan och hjärtat vill verkligen inte jobba med mig.
Det har varit den jobbigaste veckan i hela mitt liv, och jag önskar verkligen att jag kunde göra något för att spola tillbaka tiden.
Självklart ska det ena kaoset bryta ut det andra, och det har bara inte varit en sak som tyngt ner mig.
Som en samlad klump i magen som ligger och värker, hittills i en veckas tid.
Tårarna har runnit dagligen.

Men det har ändå funnits ljuspunkter. Lina till exempel.
Min älskade ängel från Arboga har varit här sen i fredags.
Det finns nog ingen på denna jord som känns som ett syskon, så som Lina. Förutom mina älskade äkta syskon Frida och David såklart!
Men ikväll åker hon hem. Jag funderar med hela mitt hjärta på att åka med henne hem till Arboga.
Fly från verkligheten skulle man kunna kalla det.

Kaos i Umeå, kaos i Emelie.
Men det går åt rätt håll.
Trots att ingenting någonsin kommer bli som förut.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gumman, det finns ljus i tunneln. Hopp i mörkret. Det kommer ordna sig, tro mig. Jag vet att vi inte kan få tillbaka dem vi förlorar, men jag tor att personen vi båda pratar om har det bra där hon är och att hon känner din sorg. Ta flera djupa andetag och försök stå på dina söta ben. Jag älskar dig och den du är, så fortsätt kämpa. PUSS, moster M.

2009-10-28 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0