Ledighet

Idag var första dagen på min 9dagars långa ledighet.
Den påbörjades med gym. Fantastiskt underbart skönt att komma igång!
Var på gymmet nästan två timmar, men då hann vi med att basta en stund också.
Ni vet vart ni kommer att hitta mig under det kommande halvåret, Emelie har bestämt sig!
Sen att matintaget idag kunde ha varit bättre... det är ju en annan fråga. Måste tänka om lite.
För nu ni..

Var till stan idag med mamma, fixade lite ärenden till pappa och köpte en soppmugg till mig.
Perfekt att ha i skolan. Värma vatten i den i mikron och sedan röra i en påse varma-koppen. Simpel men kanongod lunch!

Ikväll har jag även hjälpt mamma och pappa att lägga ut lite grejer på Blocket. Sådant som vi pratat om länge, men som vanligt inte blivit av. Ja, läs som vanligt. Det händer inte mycket kring Jonssons, och det gör mig frustrerad. Det finns så mycket vi skulle kunna göra, men ingen tar tag i något. Det är alldeles för mycket projekt runt omkring. Tänk om man kunde få en tvärvändning på sin livsstituation. Bryta upp och ta nya tag. Kanske, kanske inte en bra lösning?

Jag är iallafall less. Men gymmet är bra, och det tänker jag fortsätta med. Bra att komma på andra tankar ibland.
Klockan är snart 21, men om allt går som planerat blir det strax promenaddags med Ellen. Det vore dundermysigt, så länge sedan jag träffade den prinsessan.

Facit till livet? Jatack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0