Frusen själ.

Sitter här i soffan,
filten är på, så även dubbla tröjor.
Ändå tränger kylan igenom.
Vet inte om det är något fel på mig, eller huset, men jag fryser.
Ofta, så därför kan jag nästan utesluta att det är husets fel.

Morgen inleddes iallafall med gym.
Det var jättehärligt, men jag kände mig seg.
Att vi dessutom var många på gymmet samtidigt gjorde mig inte mer taggad.
Stället är inte stort, därför känner man av på en gång när det blir många där.
Så kan vi inte ha det. Vi får hänga på låstet 6.00 i fortsättningen.
Nä, skämt och sido, man får anpassa sig, men det är inte kul.

Efter träningen kröp jag upp i soffan.
Satte igång Little Miss Sunshine, som jag förövrigt tycker var riktigt roligt.
Filmen är just slut så nu ska jag väl försöka göra någon nytta.
Kanske läsa kurslitteratur, det låter väl spännande? :P

Ikväll blir det luciamöte, kul att träffa alla igen.
Och se hur planerna för året ser ut.
Jag hoppas verkligen jag kommer att hinna med allt jag har planerat i vinter.
Lucia, förhoppningsvis jobb, träning, skola och sen även kunna andas ut däremellan.

2 dagar till Lina, my angel! =)

Kommentarer
Postat av: hääniii

ska du vara med i år igen? :o

2009-10-21 @ 17:08:04
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0