Finally!

                           


Tentan är äntligen inskickad och jag känner mig riktigt lugn i kroppen.
Under den här veckan har jag faktiskt inte varit orolig om att jag inte skulle hinna klart,
däremot kommer jag vara grymt nervös framtill den dag vi får veta vad läraren tycker om vårt arbete.
Att jag till punkt och pricka inte följt instruktionerna, det vet jag. För få källhänvisningar, och jag skulle själv påstå att jag har en rätt så faktabaserad text.
Men jag är nöjd, jag har skrivit den på mitt eget sätt. Och fakta hit eller dit, det är mina åsikter eftersom jag har valt ut det jag tyckte var mest relevant.

Nu ska jag inte ägna en tanke åt detta på länge.
På tisdag börjar en ny kurs, och då är det bara att ta nya tag.
Kurslitteraturen är på engelska... kul.

Nu väntar en liten stadstripp med mamma, sen hem och fixa sig inför kvällens aktiviteter med Marielle.
Haha. Det blir troligtvis middag, vin och sen utgång.


Im sorry for not letting you know.
Didnt know what to say.
Please, dont hate on me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0