End of the day

Dagens studer i skolan är nu avklarade,
grymt skönt, men mycket förvirrad!
Vi skulle idag ha en datorlektion där tanken var att vi skulle lära oss Spss, ett mätningsprogram som exempelvis Exel.
Vi är 35 i klassen, och i datasalen fanns 16 datorer, bra planerat.
Hur som helst gick vi igenom en del, läraren var seg, visste knappt vad han själv höll på med, höll sig inte till uppgifterna osv. Grymt frustrerande när man inte vet vad som är relevant för ämnet. Vi går igenom sååå mycket, sen plötsligt säger han att vi inte behöver komma ihåg vissa saker. Tack för den informationen.
Kan dock glädja mig med att schemat är luftigt, och det enda som betyder något inom kursen är tentan. Tentan är logisk, det finns rätt och fel och vi kan hjälpas åt. Jag känner mig lugn.
Framför allt är jag grymt taggad på att få börja gymma. Jag och Sofia drar igång i morgon.
Nu ni! haha.

Ska dra en liten check på kurshemsidan nu och kolla om det finns material som är bra att skriva ut. Sen blir det lunch och efter det ska vi prata lite med läraren.
Skönt med en lugn dag. Det behöver vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0