Det är inte sant!!!

På en vecka - 7 dagar.
Två unga i min närhet.
Två underbara människa som alltid bar ett leende på läpparna.
Två människor som går bort för tidigt, med hela livet framför sig.

Kan inte tänka klart,
kan inte tänka över huvudtaget.
Allting är bara tomt... empty...
 
Jag finner inte ord.
Livet kan omöjligt vara så här orättvist.
Någon där uppe testar mig just nu,
kollar av hur mycket jag klarar av innan jag bryter ihop totalt.
Snälla, det räcker nu!

När jag trodde att jag var på väg upp,
eller iallafall i rätt riktning i all kaos jag varit med om den senaste veckan,
när jag trodde det skulle bli bättre, kastas jag tillbaka.
Det är som om någon inte unnar mig att må bra just nu.
GAAAAAH!

Vila i frid Niclas!

Kommentarer
Postat av: Marielle

läste just på vk.se att han var hörneforsbo och min första tanke var "neeej, inte en till i er närhet". :( Lider verkligen med er vännen. Skickar värmande kramar och hoppas du finner styrka att gå vidare.

2009-10-30 @ 08:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0