Dagens bravader

Tro det eller ej, men imorgon ska Emelie Jonsson till skolan.
Efter 9 dagars ledighet är det dags för lite undervisning.
Det känns faktiskt bra, skönt att få något ordentligt gjort om dagarna.
Och inte bara gå runt hemma.

Men idag har jag varit duktig.
Klev upp imorse och for på gymmet med Sofia, alltid gym.
Efter det åkte jag hem och putsade fönstrerna.
Kallt om händerna i mötet mellan vatten och kall luft.
Men det gick bra.
Sedan åkte jag in till stan med Marie för att kolla läget på Strömpilen.
En hel mysig dag som resulterade i en Shine-spray och en ny kjol.
Dessutom fika på Cafe Victoria, det var nog dagens bästa. Haha.
Tänk vad lite fika kan göra ;D

Ikväll händer inte mycket.
Sitter och ser på teve med mamma och pappa.
Senare ska jag nog ta mig ett bad. Med skum och ljus.
Det är vardagslyx som jag unnar mig ibland. Välbehövligt och uppskattat!

I helgen blir det skivsläpp för Wolfman Jack på Droskan.
Självklart ska jag dit, middag innan med medlemmar från Nailheads.
Det ska bli riktigt mysigt faktiskt!

Nu blir det att fixa lite naglar och dricka te.
Life is wonderful! =)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad bra att du mår bra gumman. :) Du är värd allt vardagslyx du kan få. KRAM!

2009-10-15 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0