M2

Jag har aldrig sagt upp vänskapen med dig,
jag har aldrig sagt att jag inte vill ha med dig att göra nå mer.
Däremot har jag sagt att jag inte vill lösa problem via internet,
och det står jag för.
Jag har i 3 veckors tid nu gått och väntat på att du ska höra av dig,
att du ska knacka på min dörr eller se ditt nummer på min display.
3 veckor.. utan framgång.
Kom inte och säg att jag inte ger dig en chans, för jag har inte gjort något fel,
jag har inget att be om ursäkt för. Men du har inte ens försökt.

Jag har inte sagt upp vänskapen, jag väntar bara på att du ska stå för det du gjort.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Helt rätt Emelie. Vänner som sviker dig är skyldiga att be om ursäkt.

2009-11-30 @ 09:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0