Friday

Dagen började på gymmet,
vad vore jag utan det?
Det känns tungt att kliva upp vissa mornar,
men när man väl är där blir man så motiverad och då är dte bara att köra!
Idag har vi hart kortet i en månad,
och dessutom är det på dagen ett år sedan jag tog mitt körkort.
Helt sjukt vad tiden flyger förbi.
Jag skulle säga max ett par månader....

Idag besökte vi även begravningsbyrån.
Det var såå tufft, tårarna rann och det kändes som hela jag gick itu.
När kvinnan började prata om hur Frida var, det hon hade hört....
"Ja, folk säger ju att hon brann för dragracing"
"Ja, hon tyckte ju tydligen mycket om rosa"

Jotack, jag vet!
Jag vet, för jag har känt henne under största delen av hennes liv!
Varför ska allting vara så orättvist?!
Jag skulle göra allt! Allt för att kunna spola tillbaka tiden och bevisa för henne hur mycket vi bryr oss om henne, tycker om henne för den hon var och hålla hennes hand när det blåser oroliga vindar i livet.
Frida, jag tror inte du förstår. Det saknas en del av mitt hjärta!

When I think back
On these times
And the dreams
We left behind
I'll be glad 'cause
I was blessed to get
To have you in my life
When I look back
On these days
I'll look and see your face
You were right there for me

In my dreams
I'll always see you soar
Above the sky
In my heart
There will always be a place
For you for all my life
I'll keep a part
Of you with me
And everywhere I am
There you'll be


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hörredu gumman, nu får du bli bättre på att uppdatera bloggen. :) Jag går ju in och kikar efter nya inlägg varje dag. PUSS

2009-11-10 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0