The first day of the rest of my life.

Vaknar upp en morgon som denna och kroppen värker.
Känner mig riktigt hängig idag, skönt att vi är lediga. Annars hade jag nog ändå övervägt att stanna hemma.
Jag som ska sitta med min projektrapport mest hela dagen, och känner redan nu att fokuseringen och koncentrationen kommer att svika mig mer än en gång.
Svullna ögon, ond mage och ett dunkande huvud... Ja, ni hör ju, inte allt för roligt!

Men nu ska vi inte vara sån.
Igår var en bra dag. På eftermiddagen åkte jag och Sofia in till stan där vi for till Emma.
Tillsammans med henne, Erica och André såg vi hockeymatch och Sverige vann. Grattis till oss.
Det redan då var jag lite hängig, men kände ändå att det var roligt att ta sig ut.
Efter matchen hade Fredrik slutat jobba, och då for han och Emma iväg en sväng på kalas, medan vi andra stannade kvar i lägenheten och spelade kort. Mitt och Ericas lag förlorade två av två gånger, men vi hade kul ändå!
Det slutade med att vi satte av i bilarna mot Röbäck där vi spelade fotboll med Fredriks kompisar.
Jag måste medge att jag har väldigt svårt att vara seriös under sådana där matcher, men huvudsaken är väl att man har roligt? ;)
Vi kunde ha fått ett bättre avslut, men i det stora hela är jag nöjd med dagen.

Ett samtal väntade och tårar rann....
Flames to dust
Lovers to friends
Why do all good things come to an end?

But i guess that's just the way the story goes.

Idag ska jag som sagt bara försöka vara duktig.
Det måste göras.
Som jag sagt tidigare, på fredag kommer det kännas mycket bättre!

Take care!
Ananasen i kylen kommer att rädda min dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0