Lovely!

Hur fantastiskt bra har inte den här dagen varit kanske?
Jag blir så lycklig i magen!

Morgonen började med en tråkig nyhet. Älskade vän, du vet att jag alltid kommer att finnas för dig!
Det tråkiga resulterade ändå i något bra. Så imorgon bär det av till Sundsvall med min allra finaste Matilda.
Ikea, Birsta City och en hel dag med den bästa. Något som vi verkligen behöver, båda två! =)

Efter det bärjade den sista fixningen inför dagens redovisning.
Och trots lite strul med dubbelbokning och så, så fick vi förbereda oss.
Efter det väntade två redovisningar om vår resa till Kenya. Jag måste säga att jag är otroligt stolt över oss alla.
Värsta jättebäst vi är, gänget =)
Dessutom fick vi en av lärarna att gråta efter vår sista visning, det var rörande att se.
Det vi har gjort är verkligen något utöver det vanliga!
Mamma och pappa var där och tittade, och det var så skönt att sprida våra upplevelser vidare =)

Under dagen hann vi också med ett oförberett prov i Psykosocialt Arbete.
Inget vi kunde plugga på, men det var väl inte så där jätte roligt.

Efter skolan åkte jag och mamma ner till frisören.
Hon klippte sig och jag färgade om mitt hår.
ÄNTLIGEN är jag blond, och än så länge är min slinga riktigt rosa.
Dock kommer färgen inte hålla i sig allt för länge, men det går ju alltid att fixa till.
Jag är nöjd =)

En god grillmiddag har nyss intagits och nu sitter jag här lagomt mätt.
Vet inte vad som händer ikväll,  och vet inte när vi kommer oss iväg imorgon.
Men hur som helst känns det grymt skönt att vara ledig i många dagar nu.
Grattis till oss! =)




Blond, och rosa.
Perfect!

Kommentarer
Postat av: miranda

du är värsta fin:)

2009-05-20 @ 21:47:19
URL: http://mirandhha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är stolt över dig! önskar att jag hade kunnat vara hos dig och sett er presentation av resan.. men jag har ju fått den återberättad redan.. Ps. Superfint hår.. :)

2009-05-21 @ 20:29:31
Postat av: Marielle

... av mig såklart. (konstigt, namnet försvinner ofta när man skriver kommentarer).. /M

2009-05-21 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0