Helgen lider mot sitt slut.

Vilken lång och skön helg det här har varit.
Den har varit precis lagomt lång, dock tackar jag aldrig nej till ledighet.
Men i veckan som kommer går vi bara i skolan i 3 dagar, och sedan väntar en långhelg.
Så det känns inte helt fel.

Idag har verkligen varit en fantastisk dag. Mötte upp mina flickor på stan och sedan har vi bara suttit i solen och känt lugnet. En blåbärsmjukglass på torget och sen en massa surr i parken.
Fler sådana här dagar, och denna sommar kommer att bli bäst.
Så skönt att sitta i korta byxor, kortärmad tröja och känna solens varma strålar. Åh vad jag njuter!

Igår såg vi Eurovision hos Erica.
Jag kände mig verkligen norsk. Sedan första gången jag hörde Fairytale med Alexander Rybak så har jag varit som fångad. Jag blir så glad av den låten, och det var verkligen bra att han vann. Island och Azerbaijan var inte helt fel dem heller. Mina favoriter i topp tre, inte dåligt!
Dock floppade Sverige, igen.. Suck. Att vi aldrig kan hitta en passande låt till Eurovision. Det är tragiskt.

Vi flickor började iallafall att drömma oss bort att åka iväg til Norge. Redan efter Alexanders första 12:a så kom Erica med förslaget att vi skulle åka om Norge vann. Ja tack! =)

Mer sommar till mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0