Tillbaka till verkligheten.

Hello.
Idag har jag satt min fot på Dragonskolan, vilket kändes jätte konstigt. Har inte varit där på över en månad, och det är inte precis så att jag längtat tillbaka.
Dock var jag inte där för att börja skolan igen. Nej, vi har en till veckas lov. Det känns otroligt bra!
Jag började med att lämna över lite saker till AnnCharlotte från Africat. Det kändes så konstigt att träffas i kalla Sverige, men det gick bra. Efter det mötte jag upp Mallan i biblioteket och satt och pratade med henne en stund. Så konstigt ändå. Då är man uppi varandra dagligen, hela tiden i en månad, sedan kommer man hem, så ses man inte på en vecka. Man kommer så lätt in i den här känslan att hela tiden ha människor runt omkring sig, och just det att vi inte umgåtts tidigare. Vi gjorde det bra! :)

I eftermiddags träffade jag flickorna en sväng. Det var tomt utan Erica, men det kändes bra att ses igen. Det har varit så mycket sedan jag kom hem, så vi har inte hunnit setts tidigare. Dock hann vi inte ses så länge, men vi sågs och det var bra!

Just nu sitter jag och försöker välja ut bilder som jag ska använda till min projektbok. Har på planeringen att försöka färdigställa litegrann kring boken imorgon hos Robert. Vi ska kolla på en layout, och sedan är det bara att sätta igång att få ner allting. Det kommer bli spännande, men det är fortfarande oklart hur jag ska göra med tryckningen. Antingen blir det att jag plastar in utskrivna sidor, eller ska jag försöka trycka den som en riktig bok. We will see. Det beror också på hur mycket tid jag har på mig.

Just nu känns det inge bra alls i min kropp. Det svider och vrider. Det är inte så lätt alla gånger.

Ska återgå till bildutplockandet nu. Det tar längre tid än man tror.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0