Iksu sport

Morgonen började med att jag och mamma gav oss ut på en promenad. Hon var så nöjd över att det var så milt idag. Det var ju faktiskt bara -5grader. Usch och fy, för ett par dagar sedan var jag vid poolen och njöt av en varm sol. Det är helt sjukt vilka skillnader, men det är bara att vänja sig antar jag.
Efter lunch for vi in till stan och där mötte vi upp Marielle och Mormor vid Iksu. Efter min månad i Afrika, där jag tränat i princip varje dag, så känner jag ett lätt behov efter träning. Känner att jag verkligen vill hålla kvar vid träningen.
Därför passade det bra att ta det idag, när vi alla har lov och hade tid över.
Vi började med att träna 1timme och 20min. Oj så roligt vi hade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket, vilka tokigheter dom 3 kan orsaka alltså. Men det är underbart. Kände flera gånger under dagen hur mycket jag ser fram emot en utlandsresa, när den blir av däremot är oklart, men det hade varit otroligt roligt!
Efter träningen gick vi och simmade en stund och sedan satte vi oss med kaffe och macka och bara pladdrade på drygt en timme. Det är underligt vad tiden går snabbt ibland alltså. Allt som allt var vi på Iksu 3,5 timme, och tiden hade bara flygit förbi.
Träningen måste vi vidbehålla, så är det bara. Snacka om att man mår bra i kroppen efteråt!

Imorgon åker familjen iväg till Stockholm för att hämta Davids nya juniordragster. Jag skulle egentligen också med, men känner att jag vill försöka ta vara på lovet. Nu har jag varit borta så pass länge och dessutom att veta att vi bara ska ner till Sthlm, hämta bilen och sedan tillbaka. Det känns som att jag inte riktigt har den tiden att sätta åt sidan, för att bara åka fram och tillbaka i bil. Däremot hade hotellfrukosten som dom ska inta på fredagmorgon inte suttit helt fel alltså. Men som sagt, det gäller att prioritera.

Istället kommer Marie förbi imorgonkväll istället och vi ska äta middag och se på film. Det blir mysigt!

Nu ska jag börja söka mig mot sängen. Jag har varit så trött på kvällarna enda sen jag kom hem. Jag har hört att sömn faktiskt är den bästa medicinen...

Ängel, du vet att jag står vid din sida.
Och stödjer dig i dina val.
Ingen är värd att bli trampad på, allra helst inte du.
Med ett hjärta av guld.
Jag älskar dig, vill bara att du ska må bra!


Puss.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack min älskling för att du finns...Älskar dig så mycket./Ängeln

2009-03-06 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0